1 gripen, MEN!!

Det konstigaste med det:

- Är inte att det hände i Töcksfors.

- Är inte heller att jag INNAN jag har börjat plugga spanska lyckades förmedla någon form av visdom till den gripne (som då givetvis endast pratade spanska).

- Är inte heller att det är en av de få, få gånger som jag nyttjat batongen på någon, på det sätt som den avses att nyttjas alltså.
 
- Är inte ens det faktum att lokalbefolkningen ute på byn dit jakten gick och slutade (och håll i er nu alla Stockholmsvakter) hjälpte vakten och inte busen?!!? 

- Utan det konstigaste var att jag tog honom tillslut på utmattning?? Nu kanske det säger mer om hans kondition än om min men håll med om att det låter konstigt./Patrik, har inte sämst kondition ändå.  

Kommentarer
Postat av: Stefan

Vilja, vaktinstinkt och vener...

2009-08-15 @ 07:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0