Terpentinfylla

Då haver jag påbörjat en målarkarriär istället. Jag letar och letar och letar efter en röd tavla till vardagsrummet men hittar ingenting som passar. Och hittar man inte det man tänkt sig så får man göra det själv helt enkelt. Nu står den på vila över natten och jag får se om det var en så lyckad tanke imorgon egentligen. Allting handlar om att styra sina impulser och ibland har jag lite svårt för det.

Nu bör vi nog gå ut på tur igen eftersom oljefärgs- och terpentinångorna håller på att dräpa mig.

(Imorgon får vi soffan!!! Fantastiskt!)

//Anna, smått berusad

Kommentarer
Postat av: J 12 veckor efter

Impulskontroll är TRÅKIGT.

2009-04-14 @ 18:16:45
Postat av: Patrik

Jaa det borde ju du veta....father of two!!;-)

2009-04-14 @ 18:50:23
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Anna

Hade jag haft kontroll över mina impulser kanske inte magen varit så STOR vid det här laget. Så jag är benägen att hålla med...

2009-04-14 @ 18:51:38
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0