My B- girl!!



Idag fyller hon alltså år, 26 för att vara exakt. Enligt ett test på FB så är det nu bara 15 år kvar innan hon skall skaffa barn, få se om hon hittar någon lättlurad.

Jag var på jobbet idag, skulle kolla vem hos polisen man kan ringa och tjata på angående mitt förordnande. Det kunda man tydligen inte. Så det planerade passet på onsdag utgår. Vad bättre är att jag lyckades tjata till mig lära på ett annat objekt, och där skall jag jobba tis, ons samt torsdag.

Ikväll ska vi gå upp till hospitalet för att gå på en föreläsning om förlossningen, eller vi tror att det är om det iaf. Vi har glömt vad vår BM sa, men vi är som två brevduvor, vi vet att vi ska dig men vi vet inte varför./Patrik, smygfet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Anna!



Från oss på Ekerö

//J

2009-04-20 @ 19:55:21
Postat av: Anna

Tackar så mycket!!

2009-04-20 @ 20:13:58
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: p´s lillasyster m fam.

grattis! ursäkta dröjjesmålet.... (jag har läkarintyg)

2009-04-21 @ 09:34:49
Postat av: Anna

Nja, okej. Jag kan iofs inte tänka mig någonting som skulle vara mycket viktigare än jag men ni har säkert en hyfsad anledning.. ;-)

2009-04-21 @ 10:17:58
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0