Hemma hos The happy couple



Då har det hänt lite, soffan har kommit och tapeterna är på plats. Det är ju inte våra drömtapeter direkt men dem är hela iaf. Mattan är hela grejjen, tokröd!  Sen är ju inte väggarna borrbara förens i morgon så vi har det rätt kalt. Just d, vi saknar bord, vi vet.  Mitt nästa projekt blir balkongen, bygga trall samt köpa möbler dit. Men det får nog vänta tills skattepengarna kommer.

Nu till något viktigare, jag sökte en KY- utbildning häromdagen. Idag hade jag fått ett mail där det stod att de måsta ha in mina gymnasiebeyg för att kunna behandla ansökan. Man måste alltså ha Högskolebehörighet. Eh? Jag bifogade bevis på min Högskoleutbildning och i mitt något syrliga svar till dem undrade jag om det inte räckte eftersom man måsta ha Högskolekompetens för att plugga på Högskolan. Ska bli kul att få ett nej därifrån, hon lär inte uppskatta den lilla huvudklappen men jag kunde inte låta bli./Patrik, fortsätter att såga på den där grenen.
 

Kommentarer
Postat av: M

Så fint, så fint, så fint, så fiiiiiint!!!!!

2009-04-15 @ 17:01:42
Postat av: p´s lillasyster

jättefint vardagsrum! men dom där DVD-filmerna kommer nog ligga överallt varje dag om ett halvår : )

2009-04-15 @ 18:02:32
Postat av: Anna

Tyvärr har du nog rätt men det är så jävvla tråkigt att tänka på såna saker. Den dagen den sorgen (och ja, jag kommer få äta upp det där åtskilliga gånger).

2009-04-15 @ 18:06:34
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Anna

Skitsnygg soffa & Matta ;-D

Antar att det inte var brorsan som valde mattan ;-)

Snygg var den, ge mig!

2009-04-15 @ 20:01:31
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Anonym

Looking good!

2009-04-15 @ 20:24:32
Postat av: Beda

Fan vad snyggt!

2009-04-15 @ 22:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0