Godmorgon.

Jaha.
Ny dag, nya göromål...
Idag får jag inget besök av hantverkare och inga nya möbler så då måste jag använda fantasin igen. Patrik åkte till jobbet klockan halv sex i morse och klockan åtta ringde han för då hade det varit action ute på Bergvik. Det är första gången jag hör talas om handgemäng på Bergvik vid sjutiden en Torsdagmorgon. Så då fick väl stockholmar´n visa sina brottartalanger.

I natt drömde jag att man fick betala i alla affärer med knallorangea eller knallröda sedlar och valörerna var precis så stora man själv ville. Det var fantastiskt.

//Anna, ska hitta på nåt vettigt idag.

Kommentarer
Postat av: Maria J

Hej hej! Skönt att ni fått soffan! FÅr ta och ses någon dag :)

Kram kram

2009-04-16 @ 09:38:41
URL: http://alskadestaffar.blogg.se/
Postat av: Anna

Definitivt. Nu går det ju faktiskt att sitta i vårt vardagsrum oxå :)

2009-04-16 @ 09:46:53
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0