En skall bort??



Minihäst.



Minigris.



Jättekanin.



Minifåglar.

Vi var som sagt på en husdjursmässa, jag och min fru plankade givetvis in. Inte en gång utan två! Vi tjänade på detta 4*80 kr, så nu har vi en större budget att köpa annat för. Arvsfinenden var där med, jag var tvungen att titta i deras monter och fick äran att nonchalera personen i fråga som stod där när han bad mig skriva under en namnlista för någon viktig "sak" som de kämpar för. Anna skämdes givevis, sen gick vi och tittade på en hästshow med M och H som hade varit ärliga nog att betala för sig.

Nu är vi hemma och vi har köpt högtalare till datorn!!!! nu ska jag lyssna ikapp mig på musiken jag har missat i en månads tid. Inte lätt att vara grannar till oss nu./ Patrik, skall laga mat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0