Bara för att förtydliga stereotyperna.

Patrik skall alltså göra lite manssaker här på hemmaplan idag. Dvs:

*Söka jobbgrejjer (sånt jag inte behöver för att jag ska bli mamma snart, dessutom förstår jag mig inte på internet.)
*Läsa intressant facklitteratur. Skönlitterärt är för tjejjer.
*Borra i väggarna efter att ha räknat fram en upphängningsanordning (eller rädda mitt skinn när jag börjar slå i betongkrokar lite hursom och det inte blir bra eftersom jag inte tänkte efter före.)
*Planera eldning och groggdrickning och häftiga kanotturer med sina polare.


Jag ska:
*Dammsuga klart.
*Vika tvätt.
*Fika med min vännina (åh, fan. Nej! Det är juh en killkompis... Men okej, Tommy, du får vara lite girly idag).
*Borsta håret.
*Tjata på min man.


Jag deklarerar härmed att vi nu är ett etablerat par i parhelvetet. Grattis till oss!
Nu måste jag trippa iväg och fika på stan. //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0