Back on the street



Så där lyxig mat fick jag igår, fantastisk liten människa den där frun.

Idag skall vi skjutsa Annas syrra någonstans, detta skall tydligen ske innan lunch. Därefter ska Anna fika med en kompis på stan och jag skall...eh, ja, läsa eller så. I eftermiddag kommer KANSKE två av mina Stockholmskompisar hit. Det vart kanske för att dem har lite svårt att bestäma sig. Eller så får jag åka och hämta en av dem i Örebro, det är ju onekligen en fin dag för en biltur på landet så why not? Hur som, vi skall (om de nu dyker upp) dricka grogg och planera sommarens dumheter. Sedan eventuellt åka förbi Munkfors en sväng för lite eldning och lite fiske, det lär vi märka.

Ska vällan söka något jobb idag med, funderar på att ringa de där behandlingshemmet som jag sökte jobb på i tisdags. Utöver det skall det borras i väggarna här idag, känns bara som att allt annat är viktigare just nu. Typ JOBB, jobb och kanske det där med jobb. Har ingen jättelust att vara kvar som behovsanställd vaktslusk i 12 år till./Patrik, inte bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0