Vad tycker du vi ska göra i helgen?

När jag, i ett hyfsat svagt ögonblick, lovade Patrik en Volvo 142 (som numera utvecklas hela tiden, vi är nånstans på merca vill han tro) så lovade han mig TV, en slags möbel med rörliga bilder i färg som man underhåller sig själv med?.
Så i helgen ska vi åka och hämta bl a denna i Västerås. Var planen. Alltså....

Så i helgen ska vi alltså:
-Hälsa på min syster i Uppsala.
-Ta oss till Stockholm.
-Köpa nån form av gåva till ett gossebarn.
-Fika med ca tusen personer i Sthlm.
-Hitta på nåt mer i Stockholm.
-Ta oss till Västerås.
-Festa i Västerås.
-Packa saker från VÅR övernattningslägenhet i Västerås.
-Åka tillbaks dom 60 milen i bil.

Och på Måndag åker jag då 40 mil i bil neråt igen, för att jobba.....
Och vissa människor (läs Patrik) undrar liksom över magsår och sånt.
Men jag är inte bitter.....Det är nånstans på grund av detta jag tycker lite om den här mannen som faktiskt bor här hos mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0