MÅNDAG/JOBBdag, för arbetarna

Shit, nu har vi varit snusfria i en vecka. Men vilken vecka sen då, vi har lärt känna varandra lite mer kan man tycka, men eftersom vi är fab så gick ju även det bra. Funderar på att smälla på mig ett nikotinplåster idag, mest för att lugna ner mig själv då jag ska vara ensam i två dagar nu, få se hur det fortlöper.

Idag ska jag vittja mailkorgen typ, väldigt ofta, jag kommer nämligen att få jobb idag, eller snart iaf. För jag går nog inte tillbaks till arbetsförnedringen, Arne får klara sig utan mig. Har lite andra planer än de som har redovisats här också, vad jag gör med dessa är ännu något oklart därav den sparsamma rapporteringen om dem.

Vågen visade på parfetma, det här är inte bra, och jag som ännu inte har haft råd med ett gymkort eller den där kampsportsträningen som jag så gärna vill komma igång med. Detta suger mer och större än mycket annat som suger stort. Anna och jag går varje dag, typ powerwalking, det kommer jag även att göra nu när hon är borta. Detta till trots så håller vågen inte med, jag måste kanske ta mig till Västerås för att tjacka mer "blismalpulver".

Som sagt, ska idag
- Fixa fram mina referenser.
- Söka minst två jobb.


Få se hur det går, återkommer i frågorna/Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0