Tvångsblogg

Det gick väl lite för bra för vårt lag antar jag.
Nu måste jag ta på mig Bananmasken och åka ner till Västerås och begå illdåd i berått mod. Detta illdåd riktas helt och fullt, med största engagemang (var det någon som trodde nåt annat gällande mig??), gentemot ett flickebarn som bedragit och fört min käre blivande äkta hälft bakom ljuset genom att förtälja en berättelse om huru hon skola lägenhet överta.
 Idag fick vi ett sms där hon bröt mot alla konventioner. HUR KAN MAN GÖRA SÅ??!!

Med andra ord så blir vi alltså inte av med sommarhuset i Västerås ännu.

Däremot känns det lite spännigande att ändå pröva på bilköp. I morgon hoppas jag att Lycksele bjuder på hallonsås vad gäller bilinhandling. Jag äro en shoppare av rang vad gäller sånt där och om Patrik bara håller en låg profil vad gäller Stockholm och Sosse-skämt kanske man t o m kan pruta ner den rackaren en del...

Annars laddar vi inför kvällens bestyr. Som vanligt blir det ett samelsurium av olika slags löst folk, skillnaden är att detta inte längre klassas som Bananborg utan som etablerat par-tillhåll. Vi har kommit överrens om att visa Patrik från hans bästa sida. Jag är som vanligt väldigt älskvärd vad jag än tar mig för. Nu ska jag uppenbarligen jobba igen... //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0