Totalt meningsløst, men bara før att...

Som familjeførsørjare sitter jag då hær, på hotellet i Sundsvall och bloggar. En fågel viskade just i mitt øra att VI, som par, inte længre ser på ishockey... Hmmmm, något har åter gått mig førbi kan jag kænna.
Men, men. Alla mæn har ju rætt. Jag glømde det.

Och så ær jag lite depp också fast det ær ju bara att bestæmma sig før att vara glad så ær man det.

Sen har jag inte køpt ny snus heller. Fast det ær ju bara att sluta rakt upp och ner.
 
Och så har jag inte jobbat klart æn før dagen (trots 10 timmar redan) MEN det ær ju bara att tænka på hur spænnande och roligt allt ska bli. Det handlar ju om instællning, eller hur??

Och har man ingen positiv instællning då kan man bara læsa nån bok som talar om før en hur man ska gøra før att bli en lycklig, harmonisk, drogfri, positiv och korrekt mænniska. Før att det ær JÆTTEVIKTIGT att mann gør RÆTT!! Och att man gør rætt på ett bra sætt. Før det har någon bestæmt, då måste det ju vara rætt. (?)

*Suck*

Jag tænker føreslå tidigare omnæmnda blivande make att førfatta en sjælvhjælpsbok gemensamt. Den kan vi sedan sælja dyrt så behøver ingen av oss någonsin jobba mer (fast det vore ju inte rætt?).
Den ska iallafall heta:
"Att se værlden genom total respektløs ironi. En sjælvhjælpsbok till alla fatalt distansløsa mænniskor"
Den ska æven vara skriven på danska ser jag nu, det såg jættefint ut!

(Och, ja, jag ær lite bitter før tillfællet).


Kommentarer
Postat av: Jamilla

Ja faktiskt preci Ume. Ska hälsa på min bättre hälft (eller vänta nu..det kanske jag måste börja kalla min pojkvän nu istället för kusin/kompisen?). :)

2008-09-08 @ 19:09:23
Postat av: Patrik

?? förvirring, så din pojkvän är inte din kusin?? BRA Jamilla, kul att du har kommit ifrån det där...Men seriöst, när kommer du hit å tänker du bli full??

2008-09-08 @ 19:41:37
Postat av: Anna

Jag tycker inte om att ni använder mitt inlägg som ett chattrum!!

2008-09-08 @ 21:53:24
Postat av: Patrik

Men gumman, det är det enda sättet för dig att få kommentarer juh.

2008-09-08 @ 21:53:50
Postat av: Jamilla

Patrik: Nej, jag har slutat dejta mina kusiner. Det blev så förvirrande när man skulle presentera för släkten, och han i samma stund presenterade mig för hans släkt - ehh,ja.. Förvirrande.

Men ja seriöst, jag kommer till Ume på fredag. Vet inte om fylla. Ska planera mer noga i veckan =)

2008-09-09 @ 20:02:23
URL: http://jamilllas.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag hænvisar hærmed till forum som andra "icket-nedtryckande-hænsynsfulla-mænniskor" anvænder sig av annars: MSN. Tack før visat intresse.

2008-09-09 @ 20:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0