Parhelvetet.

Fick frågan av vår adoptivdotter vad vi skulle göra ikväll, jag svarade utan omsvep - ha en lugn hemakväll, och nu är min fru hemma och bakar?? Jag slog mig själv en till två gånger på alfritt ställe när jag insåg hur vuxet det lät. Så nu har frugan styrt upp en liten vin/grogg kväll. Phu heders för den räddningen.

Jo, jag jobbade ju i galna två timmar idag. Lite konstigt för en gammal vakt som är van med 12 timmars pass. Man jag skötte mig tydligen så pass bra att jag är välkommen tillbaka, nästa lördag dock så jag lär ju inte bli fet på timmarna. Om inte det här ger mer snart så MÅSTE jag typ ringa Seccen här alternativt pendla till storstan för att göra såna där sköna 72 timmars veckor som man gjorde när man var valp/Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0