Östersund



Fick känna mig aningens hemma idag när jag följde med frugan till Östersund. Hängde där som kid, på bilden är Frösön där la familja bodde innan jag såg dagens ljus. Vidare tittade jag i stadens ALLA affärer, somnade på ett fik, sket stopp i samma fik's toalett samt tittade på när några ungdomar stämde sina instrument på någon slags scen. 

Vi kom hem kring 2000 och då vart jag satt i hushållstjänst, jag gjorde korv och grönsaker, dvs det vi hade kvar kvällen innan lön. Vi vart galet mätta, sen tjatade min fru på att jag skulle krama henne då jag vägrade gick hon och vek tvätt ist. Nu har hon satt på TV sporten så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jo just de, sökte ett jobb i går som jag verkligen vill ha, som konsultchef på ett uthyrningsföretag/Patrik

Kommentarer
Postat av: Anna

Utelämna gärna sånt som att du sket stopp i en toa :-Q

2008-09-24 @ 21:38:29
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

Nää, jag tror på öppenhet!!

2008-09-24 @ 21:41:50
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: M

Ja. Därav stoppet!

2008-09-24 @ 22:10:31
Postat av: Anonym

Jag hade en flickvän där en gång... Kunde du inte skitit stopp i hennes toalett istället?

2008-09-24 @ 22:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0