Litet inlägg innan hemfärden

Hej alla fina människor. Jo, nu har vi landat i Aros, här ser för jävligt ut då min senaste evakuering skedde i all hast. Egentligen borde jag inte kunna blogga nu så ser ni inte det här då har det aldrig hänt. Jag borde inte kunna blogga pga Telia har stängt av mitt bredband å min telefon i måndags, det verkar gå så där för vårt lag.

Har haft ett galet dygn, vi har kört 75 mil, landade i går hos Annas stora storesyrra, där lektes det med barnet som var galet sött, hon och jag fikade i oranga muggar, sen somnade vi och reste på morgonen till Hooden. Där dumpade vi bilen och begav oss via tunnelbanan till storstan. Tandläkaren var hård mot mig men tuffare mot ekonomin, 2400 riksdaler senare gick jag öm i hövve där ifrån raka vägen till plattan. Anna ville se på pundare och jag pekade ut några, vi tittade bedömande och gick ner till blå.

Gick v arvet runt i kista och handlade leksaker till systersonen som fyller 4 dagen till ära, sen fikade vi med Jeppe, eller frugan fikade, jag duschade mest då jag tydligen luktade arbetare. Vidare till syrran där Anna visades upp i samband med kalaset. Alla klämde och kände på henne, synade henne och bröt ut i en spontan applåd över hur fantastisk hon är. (nu får jag + poäng).  Vi kastade oss i BMW'n som tog oss dom där 10 milen till Aros på 45 minuter, dock i laglig fart, vi hittade bara nya vägar.

Nu ska vi packa, sen sova och i morgon bege oss till hemmet  i Umeå. Utförlig rapport med bilden kommer/Patrik

Kommentarer
Postat av: SysTväråna

Jag är en smula upprörd över att roadtripen denna gång inte omfattade ett besök hos andra systern, och känner mig bortglömd och negligerad. Nästa gång ni är inom ett norrländskt stenkast kräver jag att ni avlägger visit.

2008-09-06 @ 00:39:30
URL: http://tvaeraana.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag ville.... Men vi var tvugna att uppehålla oss i ÖstSverige denan gång. Hade kanske en mijard fikasessioner inbokade, varav vi nu ändå lyckats avstyra en del. Så sorry my darling. Men annars är det ju inte så jävla långt till tjaUme heller....

2008-09-06 @ 00:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0