Latblogging, den nya trenden från Lyckligaparet!

Hittade den här listan hon "Lilla Anna", låter den här belysa hur galet bra jag känner min fru genom att fylla i den åt henne. Allt för att behålla partemat på sidan. (eventuella fel i rapporteringen beror på att hon inte känner sig själv).


DAGENS PLAYLIST:
Tell me why I don't like mondays, ingen playlist, bara repet.
DAGENS KLÄDSEL:  Svart kjol och någont svart upptill med en jeansväst (vet inte varför det vart fet stil nu)
DAGENS DUSCH: Inte, luktar naturligt än.
DAGENS FRISYR: Jo, den är fin, något uppsatt.
DAGENS SMINK: Eh, oki PASS.
DAGENS HÄNDELSE: Körde över en byggarbetare på E4:an, det var dock ingen olyckshändelse.
DAGENS PLANER: Styla skiten ur den där butiken sen dra till hotellet och ringa Spindelgrisen.
DAGENS VILL HA: Fjärrkontrollerna som jag glömde i Västerås så min man slipper gå upp varje gång han ska byta kanal.
DAGENS SAKNAD: Min Patrik så klart.
DAGENS DROG: Se ovan.
DAGENS TRÅKIGASTE: Att bilen måste tvättas så byggarbetardelarna försvinner innan lacken tar skada.
DAGENS FINASTE: Det där messet som jag kommer att få i kväll där det framgår att Patrik har en förstärkt "tyckaomdig" känsla gentemot mig.
DAGENS KÖP: Mackkaffet.
DAGENS MAT: Pastasallad på ICA
DAGENS SJUKA:  Jag lider av att jag nu har kommit på att jag har ett privatliv sjukan. Väldigt farligt men ganska god prognos. 
DAGENS MÅENDE: Saknad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0