Kvallsrapport Sundsvall city

Efter bara en och en halv dag fran hemmets trygga vra, inser jag snabbt att jag ar totalt utesluten fran det gemensamma forhallande jag hade en gang i tiden (las en och en halv dag tillbaks). Uppenbarligen diskuteras det nu friskt giftermal, sporttittande och jobb pa nivaer jag inte forstar.

Organisatorisk som jag ar benar jag upp detta lite i mitt eget huvud:

Giftermal: Jag avsager mig harmed ALL inblandning i frieriet, jag har statt for uppraggning, hitslapning och inflyttning med tillhorande trubadurspelande. Nu ar det i jamstalldhetens namn hans tur (aj, jag bet mig sjalv i svansen just; det dar med jamstalldhet ar ju politiskt korrekt, VI sysslar ju inte med sant... Jaha, da far val jag fria ocksa da)

Sporttittande: Vi har ju pratat om detta med konsrollerna nu och jag tror att den diskussionen stagnerat. Elitserien blir det. Iaf slutspelet. Och ja, Jenny, du ar heligt inbjuden till ol i soffan. Patrik kan fa en cider om han ar snall.

Jobb: Har en smygande kansla av rivalitet. Det har med att ligga med chefen... Inte helt korrekt. Me like.

Vidare kan jag rapportera fasansfullt trist vader fran Sundsvall, riktigt dalig kvallsbuffè och nyinkopt kokslampa på *trumvirvel* IKEA!!!!!!!! (Visst var det nu Bjornjakten borjade? Borde jag och min karl ga ut i skogen och latsas vara bjornar? Det har ar lite to much egentligen, valdigt parigt...)

Sen saknar jag min ironiserande spindelgris overvaldigande mycket, ar det normalt?

Kommentarer
Postat av: Anna

Tror det är normalt så här i början iaf ;-P

Angående sport: Kolla varenda match i elitserien,

hockey är ju den ända roliga sporten, med blod och slagsmål ;-D

2008-09-09 @ 20:41:37
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja.

2008-09-09 @ 21:22:08
Postat av: Jenny

Yes! Sex dagar kvar =)Kan ta med mig cider som muta ;)

2008-09-09 @ 22:26:30
URL: http://jennyandersen.blogg.se/
Postat av: Patrik

Eh, Jenny, sex dagar kvar till vad?? vår TV är inte konfigurerad för sport om det är så du tänker, men cider går bra..

2008-09-09 @ 22:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0