Från fröken fräken.

Nyss hemkommen från ett sammelsurium av ett slags fenomen som kallas jobb. Jag var inte helt förberedd på att arbeta på riktigt idag. Det är något i min värld som upptar en massa andra icke-jobbrelaterade tankar för tillfället. Jag tror att det kallas privatliv.

I alla fall. Min chef kan få ett utbrott då jag, i all välmening (eller egenroande), skrev en saga istället för en sammanfattning av Fönsterutbildning till henne. Det är smällar man får ta. Jag är i Norrland, hon i Stockholm. Come and get me if you can...

I dag frångick vi alla parprinciper och övergav ICA Maxi på Strömpilen till förmån för Sveriges dyraste ICA-handlare på Ålidhem. Mannen i huset skall, som sig bör, åter laga mat. Och jag skall, vilket jag egentligen inte behöver, gå en lång promenad...

Det är ett sjuhelvetes massa tafsande i faggorna hela tiden, vilket stör en aning när man bloggar....eeehhhhrrmm, jag menar jobbar på kvällen. Annars är det som vanligt. Fast annourlunda, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0