FAN-FAN-FAN



Oki då, det skall villigt erkännas, jag blev galet glad av att min Banan kom hem och överaskade mig en dag tidigare. Jag menar, nu får ju hon vika tvätten som hon tycker så mycket om ist för att jag skulle behöva göra det. Jag som inte ens sorterar in dom i garderoben enligt färgskala. MEN, och det finns ett MEN, eller det finns egentligen två problem med det här. Dessa skall nu definieras:

1: Nu kommer jag efter i "galna saker som vi gör för varandra". Shit det här tilltaget gör att jag snart MÅSTE fria för att komma ikapp. Och det vet hon, och det räknar hon med!

2: Nu sprack min plan, i morgon skulle jag ta 0820 bussen till Härnösand för att komma in på hennes jobb och överaska henne, ni vet så där Hugh grant:igt smörigt romantiskt, detta hade gett mig det försprång som jag så väl behöver.

Nu tänker ni givetvis - men det är väl ingen tävling. Joo det kan ni ge er fan på att det är, och jag ligger svårt efter/Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0