Date

Så där ja, då har jag blivit inskriven på arbetsförnedringen, det gick så där. Arne som min handläggare heter har inga som helst datorkundkaper och han skriver därför allt i versaler. Vidare luktade han sprit och pratade väldigt tyst. Han kunde heller inte svara på min fråga om varför jag borde skriva in mig där när dom ändå inte kunde ge mig någon form av bidrag. Ett tag lät det som att han rådde mig till att INTE regga mig där. Misstänker at dom inte vill ha en till i statistiken.

Sen fikades det och sen åkte jag hem timm min nyklippta fru som är nu om möjligt ännu snyggare!! jaa jag vet, det borde inte gå. Nu lagar hon kyckliing Faijtas till oss och sen är det bio. Mycket parigt, vår första date liksom denär svårt försenad/Patrik

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken film blev det?



Vi får hålla tillgodo med Göteborgshumor på SVT -- Doobidoo kl 20.00. Och så är det lugnt å skönt när barnen har fått sin välling och sover.



Vi höres.



/Bror

2008-09-26 @ 18:59:32
Postat av: Tvärånasyster

Vill se bilder på nya, snyggare frillan. (Tänkte skriva nya, snyggare frun, men då hade ju Anna blitt lessen...)

2008-09-26 @ 19:21:53
URL: http://tvaeraana.blogg.se/
Postat av: Anna

Aa, men ha en trevlig helg då ;-)

2008-09-26 @ 20:17:51
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

Filmen i fråga var Tropical Thunder, en mycket sevärd film.

2008-09-26 @ 23:34:03
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0