BIG THINGS

I dag avslutade jag en 11 årig resa i mitt liv. Det tycks lite vara tidens tempo för mig det här med interpersoniella paradigmskiften. Förra veckan flytten och i början av denna vecka så var det ny skola. Vad är det då som har hänt? jo, jag kanske aldrig mer kommer att få släpa in en intoxinerad person i ett avvräkningsrum (min fru undantaget) i väntan på polis, det jag så fint försöker säga är att jag i dag sa upp mig från mitt vaktjobb. Har jag något nytt jobb? nej, behöver jag pengarna? kanske, men jag är något äldre än 30 år och har klarat mig så här länge, så jag lär inte dö av det här heller. Snarare tvärt om, när jag har suttit och låtit saker hända omkring mig så har livet gjort lite som det vill med mig, nu när jag ser till att det händer saker så har jag åtminstonde roligt, och det måste ju ändå vara en av livets stora meningar, att ha roligt alltså/Patrik

Kommentarer
Postat av: Anna

Vem ska du nu ta ut dina aggressioner på???

Och, ja, jag vet att jag stavade fel. Jag är väl ingen uppslagsbok heller...

2008-09-03 @ 20:08:33
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

Får göra som förskolepedagogerna, får väl slå barn ist.

2008-09-03 @ 20:14:26
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-09-03 @ 20:20:10
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahaha, ni börjar få sånna därra roliga kommentarer, när folk gör pr för sina sidor...

Bläääää

2008-09-03 @ 20:27:10
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: TvärånaSis

Hej och tjoho!! Kolla in min fiiiina blogg!! Det är HELT gratis, och totalt ointressant!! Dessutom är den svårt censurerad eftersom hela krogkarlstad verkar finna nöje och skadeglädje i att läsa om mitt miserabla liv!!

Kraaaaaamiiiizzzzzzzz!!

2008-09-03 @ 20:31:01
URL: http://tvaeraana.blogg.se/
Postat av: svärmodern själv

Förlåt, men logiken i det här övergår min horisont: förut gjorde livet som det ville med dig, men nu gör du som du vill med livet, och det för med sig att du har roligt, vilket alltså skulle vara livets mening (och inte din?).

Är jag korkad eller bara förvirrad?

2008-09-03 @ 21:17:12
Postat av: Anna

Jag är livet...

2008-09-03 @ 21:27:36
Postat av: M

Nu föll allt på plats! Borde ha begripit.

2008-09-03 @ 21:34:13
Postat av: Patrik

Skönt att dom här abstrakta tankarna går mig förbi och att den smartare av oss tar hand om alla frågor av krånglig karaktär..

2008-09-03 @ 21:36:00
Postat av: Papi Wiskas

Va fan, har du gått o blivi mjuk i hela huve pöjk, hu ska secken klara sig nu´rå. Kan ju jag aldrig mer åka hem kommunalt på kvällen.

2008-09-04 @ 05:30:14
Postat av: Patrik

Bäste herr: Wittikko, du får helt enkelt beväpna dig själv, torde ju inte bli något problem. Btw, sen när åker du kommunalt??

2008-09-04 @ 07:46:26
Postat av: Lt Wittikko

Åka kommunalt, aldrig, sånt gör ju bara vanliga människor. Beväpningsdelen är egentligen heller inget större problem, förutom BrB. Har stillat mina svallande känslor idag och kan se lite mer sansat på att du slutar som batongterapeut. Hävdar fortfarande att du blit mjuk i hela huve.

2008-09-05 @ 06:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0