Bad News

Killsnack förlovade (förlorade) killar emellan//


Patrik... säger:

en dekaltrimmad 740 antagligen......men JAG har ju redan en fin BMW, så den här bilen blir bara en extra

Oskar säger:

hahaha

Patrik... säger:

hon tycker inte om att jag säger att bmw 'n är min,,,,,,,

Oskar säger:

morgongåva

Patrik... säger:

snyggt där

Patrik... säger:

frågade nu, VI sysslar inte med morgongåvor tydligen

Oskar säger:

kasst..

Patrik... säger:

mm, vidare tycker hon inte om att jag pratar med dig, hon säger att jag får konstiga ideer då

Oskar säger:

okej det är nog första gången jag har fått en antydan om att JAG skulle ha dåligt inflytande på DIG



Kommentarer
Postat av: Oskar

Grattis till the förlovning btw

2008-09-13 @ 14:12:23
Postat av: Anna

Vad gör ni så här på lördagskvällen i Umeå?

Uppdatera lite tack!

2008-09-13 @ 19:59:40
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0