Wtf?

Här kommer några WTF:

- Raka dig på huvudet och spar pengar på schampo och dyra klippningar!! Så stod det i reklamen och jag gick på den, efter 1,3 år som rakad kan jag konstatera att rakblad till huvudet är galet dyrt och jag behöver väl raka mig minst två ggr i veckan för att det ska skina så där fint.

- Min fru ska till tandläkaren för ett dyrt ingrepp nu på fredag. Jag har givetvis skällt på henne då vi inte har råd med sådana utsvängningar den här månaden. Nu i min ensamhet kommer jag på mig själv att för tredje gången rensa ett utrymme där det varje gång jag käkat fastnat något. Ergo, jag beöver nog gå dit jag med då det där hålet bara tycks blir större och större. FAN för pengar.

- Varför finns dom roligaste jobben på dom orter där man för närvarande INTE bor? Oki, nu ska jag inte klaga för det kommer trots allt upp 3-4 jobb i veckan som jag kan söka här i Umeå MEN i Karlstad tex kommer det upp betydligt fler jobb och den stan är mindre. Hur tänkte dom då? I dag tex söker dom här "villiga CE- chaföfrer" alt Någon chef till något som jag inte kan söka pga för kort utbildning. Min fru har snart mage nog för att jag ska kunna uppvisa min villighet men det där andra går jag bet på. 

- Nu har dom gjort det igen, att ciggaretter inte var farligt det visste alla för 40 år sen. Men sen man kom på bättre tankar så har man uppmanat alla rökare att sluta. Men nu är räddningen här, nikotinläsken har kommit för att stanna. Den ger enligt uppgift en "euforisk känsla som håller i sig i nårgra timmar". Min tanke är då, behöver man en ny läsk då? Hur många om dagen blir det? Är det verkligen bättre än ciggaretter? Fan va bra! nu har dom alltså lyckats kombinera läskens fettbildande inverkan med nikotinets dödande kraft. Får mig att tänka på Pizzachipsen jag såg för något år sen. Känns lite som Rohypnol och alkohol, två fel blir inte alltid ett rätt/Patrik

Kommentarer
Postat av: fröken Frisk

Blir två fel någonsin ett rätt? Är det inte minus, minus som blir plus?

2008-10-28 @ 12:50:30
Postat av: Patrik

Nu ska hon inte vara sådan och förstöra min retoriska uppbyggnad.....Var snäll ist så kanske även du får vänner till slut;-)

2008-10-28 @ 12:53:31
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Oxå rakad

Hej gubben, det är lite mitt fel att du är rakad. Jag är ju enl vissa så jvla rik att jag kan använda gilette. Fan snåla ur o ta lite raksår på huvet, så kan du återanvända gamla bic engångshyvlar. Btw har jag just nu raksår. Och ja det var jag som hämtade min gamla mor.//J

2008-10-28 @ 17:02:08
Postat av: fröken Frisk

Kanske ska prova på att gå den snälla vägen som du föreslår.



Dig går det ju bra för.

2008-10-28 @ 18:14:34
Postat av: Patrik

Tack för tipsen Jocke, men rakhyvlar är lite som toapapper, dvs det sista man spar in på.



Fröken Frisk, var det där ironi så misslyckas du fatalt med snällheten!!! annars: -tack!!

2008-10-28 @ 18:18:28
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: fröken Frisk

Du får fritt tolka ironihalten i kommentaren.



Kram.

2008-10-28 @ 18:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0