UR kaos

Morgonen började oaktat vad vi ville. Reveljen följdes av en stadig frukost bestående av rågbrödsmackor med ost å skinka, gröt och frukt samt ägg och kaffe. Vi brukar satsa på frukostarna men denna dag grundade vi extra noga så att jag inte blir så slampig när jag skall dricka ikväll. Anna har ju bestämt sig för att INTE dricka!!?? Jo men, hon skyller det på värktabletter och ryggont. Sen bar det av till ÖB för komplettering av festsaker, efter det så raidade vi en av butikerna och snodde deras mattor. Sen till bolaget med Annas boss i släptåg, där fyllde vi en bil med godsaker. Efter det till festlokalen där vi ställde iordning och pyntade. Sen Mc Donaldslunch med några kollegor till Anna, inte gott, Micky D har förlorat ALLA sin charm i mina ögon. Min fråga är nu, - är det värt all detta slit för en gratisfylla?? Jaa jag tror det, om inte annat så lär kvällen utvisa det. Själv ska jag hålla mig på båda fötterna då jag är fotograf för kvällen, men några flaskor pallar jag nog för, iaf nu när jag har egen chafför/Patrik

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas ni får det roligt i kväll då...

Hoppas Anna Slipper bära dig till bilen sen då ;-P

2008-10-11 @ 18:24:34
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0