Tappert värre ikväll.

Den barnförbjudna versionen av status idag:

Drainåthelvetiskajävlarskukensbabianer så iniförbannelsenshelvetiskaondskefulladödritdagar så ont jag har!!!!!!

I tanden...

Jag vet. Jag har varit med om det här förut. Bitit bort en halv tand på under natten i efterdyningarna av stressat tandgnissel. Och så som förra gången tar jag på mig bredhängslena och tycker att smärta är mitt andra namn. Ända tills (som nu) då det barkar käppförbannaträtt åt HELVETE!!!

Den barnvänliga versionen:

Jag har drabbats av en förbluffande tandvärk.

Sammanfattat skulle man väl kunna säga att jag inte tänker göra samma misstag som förra gången åtminstone. Då slutade allt i en akutstol i Luleå, med spännband och härliga droger. Den här gången ska jag ringa i tid.

Fast det är ju inte riktigt så att vi är helt täta i börsen för tillfället. Fick en normallön som snart är slut då vi köpt en norrlandsbil och lite vinterkläder till Mannen. Dessutom har vi tankat för 10 000.- den här månaden och som grädde på ett gött mos väntade ett trevligt litet brev från mitt kontor där löneutbetalaren beklagade att hon, i April och Februari, glömt dra bensin från min lön och  nu kommer att korrigera detta missöde på nästa lön!! Det handlar bara om 6000.- så varför klaga?? Jag kommer alltså att lägga 16 papp på bensin kommande månad. Livet är nästan för fint just nu...

MEN!
Jag och min beloved husband har varit grymt duktiga med motion och mat den här veckan.- Synd bara att HIV-vågen ndå trilskas med att visa konstiga siffror... Idag gick vi sedvanlig runda i andas tungt takt och det tog nån timme. Och i morse var vi uppe m morgondjuren och knixade igång i en halvtimme. Det vore förbannelsens kulmen om jag inte lyckades bli lite vacker till storfesten.

Nu ska jag sova när drugsen fortfarande verkar mot mina värkar.
//A

Kommentarer
Postat av: M

Syndsyndsynd om!! OK för fattigdom eller tandvärk, men både-och.....Stor kram: du är slank som en vidja och vacker som en dag.

2008-10-02 @ 09:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0