Som igår fast ny dag

Kära lyssnare:

I dag är som i går, rätt trist, vädret här i norrlandet håller på att ställa om sig inför vintern och det är galet grått. Gick upp med frugan, vi körde en halvtimmes snabbmarch innan frullen sen la jag på 55 armhävningar och efter det så dog jag. Tanten åkte till jobbet och jag sökte ett eget sådant, idag vill arbetsförnedringens sida att jag skulle bli behandlingsassistent.

Vi har snackat lite mer om brölloppet och kommit fram till att våra nyckelpersoner skall informeras och osa till oss, frågan är bara när. Vi måste sätta ett datum först så vi har något att bygga allt kring. Datum sättes efter lokalen är bokad i den ordningen får det bli. Anna har redan börjat nyttja en av sina tärnor, jag vart givetvis sotis å ringde en av mina bästmänn och satte han i jobb, får se hur det går.

Nu ska jag röja innan frun kommer hem sen ska vi vällan ut och köra långa turen ikväll, vi slåss båda mot vågen nu fast jag mer och mer tror att det är vågen som driver med oss, jag menar vi är ju skitheta/Patrik

Kommentarer
Postat av: Anna

host snörvel feber.....

Syyynd om mig..

2008-10-01 @ 17:25:32
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Tväråna

Hallå!! Ska inte jag få nån syssla också?!

2008-10-01 @ 17:55:12
URL: http://tvaeraana.blogg.se/
Postat av: Patrik

Bästa svägerska du har en av de viktigaste uppgifterna, faktiskt men du kommer att få reda på den när det drar ihop sig (som flickan sa).

2008-10-01 @ 20:01:06
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Noterar att du numera kallar Anna för tanten

2008-10-03 @ 16:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0