Sämre dag.

Om jag ägt en stegräknare skulle den förmodligen räknat till ca 24 och ett halvt steg idag. Eller dra på en två tre steg för tvättstugehanteringen då. Vad jag vill säga är att jag inte har mått helt suveränt bra idag. När den efterlängtade helgen äntligen infann sig slutade den i VM i illamående istället.

Nu mår hon något bättre och är ålagd uppgiften att laga maten för kvällen. Jag!! Som det är så synd om??! Jag fattar ingenting. Men imorrn bär det av till Sundsvall för nya projekt och livet blir lite normalt igen.

Lite samvetskval har jag kanske inför det faktum att den blivande inte fått alltför mycket uppmärksamhet i helgen och snart skall lämnas på egen klöv igen. Dock misstänker jag å det starkaste att han kanske inte har nog så tråkigt på veckorna som han vill framhäva. Det är som leksaker som får liv på natten när man sover.

Btw. Nu när vi outat redan:

Det här med tipsen... Inte fullt så allvarligt som man kan tro, jag är visst intresserad av vad alla som kan något om barn och barnaföderi har att säga. Dock gör man inte dilemmat mindre genom att först säga: "Jag ska inte komma med några tips eftersom du inte vill ha det MEN om du gör såhär..."  Det var väldigt roligt förressten... //Anna

Kommentarer
Postat av: M

OK! Jag kommer att dränka dig i tips!!!

2008-10-26 @ 17:58:32
Postat av: p´s lillasyster

du får lista ut allt själv... men du kommer tigga om råd en vacker dag! hahaha

2008-10-27 @ 16:48:55
Postat av: Patrik

Åå nejjj stackars oss hur ska det nu gå???? (ironi)

2008-10-27 @ 18:58:37
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: P´s lillasyster

ah nää men jag kommer garanterat garva om x antal månader.... Och vad skönt att du kom till räddning da bror...eh??

allt lär man sig inte i böcker..

2008-10-29 @ 15:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0