Perfekt

Fashinerande idyll vi bor i!
För en liten stund sedan spotade vi en tjej som packade ur nån slags sittstol med en miniatyrmänniska inuti. Hon gick bakom knuten och kom sedan fort tillbaks utan sin stol. Och utan innehållet. Vi tror att det finns nåt slags center i husknuten bredvid där man kan lämna sina avkommor om man tröttnat eller kanske bara inte tycker att dom är så vackra längre. Fantastiskt!

Vad mera? Färjestad torskade mot Skellefteå och jag är styggt hånad och ja, jag tar riktigt illa upp. Jag mår psykiskt dåligt, så knäck på nu alla ni som inte är intelligenta nog att hitta de dolda knapparna att trycka på. Här serverar jag en helt öppet.

Sen försöker vi ställa in kanalerna på den där TV:n också, så att man kan titta på den. Det är tydligen viktigt har jag förstått. Jag tittade annars in i ugnen i 8,5 minuters intervaller tidigare idag. Ungefär lika underhållande....


Kommentarer
Postat av: Jenny

Är i Skellet nu :/ blir mobbad si så där var 15:e minut...måste ha mobilen på ljudlös...pallar inte om det börjar ringa och då spela färjestadlåten..tiderna är tuffa för värmlänningar i Västerbotten.

2008-10-03 @ 21:59:36
URL: http://jennyandersen.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja fy faen.... Det är ett ensamt liv att leva i exil...

2008-10-04 @ 10:11:16
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0