När du vill vara dig själv en stund



I sann norrländsk anda bestämde "drivan" (740:an) för att få slut på soppa. Ni som minns Annas försök till att vara lite kylig i början av september när vi köre på ångorna till macken kan nu uppdatera er bok på vem som är kyligaste. Det är alltså jag. Det första som händer var att bilisten bakom mig tutar på mig trots att jag har satt på varningsblinkersen, jag går ut och på sann vaktmaner visar jag honom med önskvärd tydlighet att båda mina blinkers blinkar. Jag vann. /Patrik

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha, bra där ;-D

Hur långt va det till macken då?

Eller har man reservdunken ifylld i lappland?

2008-10-02 @ 20:10:48
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Anna

Man boooorde ha det.....

2008-10-02 @ 22:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0