Lyckliga paret på FEST



Såå då var det dags att festa, vi var helt nyktra. Eller 50% av oss iaf så nästan. Det dansades, det tävlades och det åts. Ett genomgående tema för mig var ett jag tydligen skulle granskas av folk till höger och vänster, alla känner apan, apan känner ingen. Jag tror att jag klarade testen då vi ungefär 9003 gånger under kvällen fick höra hur fantastiska gulliga vi är tillsammans och hur bra "man" ser att vi passar ihop osv osv. Vi kan ju bara hålla med, och för att väga upp alla fina kommentarer så gick vi som andra par in på handikaptoaletten (dock så gjorde bara en av oss något därinne, det man ska göra mao) för att parkräkas lite. På det hela taget var det en mycket roande tillställning för oss båda, men det är likaväl skönt att den är över, det är ju jobb i morgon och frugan skall ha städdag/Patrik

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni e såååå fina ;-D

Hoppas ni får många lyckliga år tillsammans..



Kram syster

2008-10-12 @ 12:32:40
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: p's lillasyster

Asså visst spyr man på allt gullande!!!???

2008-10-12 @ 13:31:27
Postat av: Elton

I still think you both could do better :P

2008-10-12 @ 14:05:55
Postat av: Anna

Anna: Du är ironisk hoppas jag?



P´s lillasyster: Svar; det var just det vi gjorde...



Elton: I allafall jag.

2008-10-12 @ 16:49:33
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Anna

Bara en aning ;-P

2008-10-12 @ 16:57:47
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Anna

Alltså, Anna, sen du stadgade dig ordentligt har mitt singelliv gått käpprakt utför. Jag har kräkts i Vasastan, inte hittat hem, förklarat min kärlek till söta klasskompisen, super jämt och ja, lever ett allmänt stökigt liv. Det känns lite som att jag är du. Är du stolt över mig?

2008-10-12 @ 18:43:09
URL: http://cirkusannaa.blogg.se/
Postat av: Annas man

Men ursäkta, kan inte alla sluta att heta anna!!

2008-10-12 @ 18:57:41
Postat av: Anna

Haha!! Anna....Anna...Anna....

Jag kan inte vara mer stolt!! Det är som om hela Bananlivet passerar revy återigen när jag läser och hör om dina fina bravader. Mycket stabilt jobbat! Passa dig bara, närhelst du inte anar står där plötsligt nån jäkel som flyttat, friat och stuvat om ditt liv till helylleparlyckeidyll. I´m so sorry...

2008-10-12 @ 19:09:34
Postat av: Anna

Ja, jag har insett detta. Jag kan lika gärna passa på att ha roligt under tiden han letar efter mig. Fast jag kommer fortfarande ihåg att öppna munnen när jag tar en shot - därav alla karatefyllor.

2008-10-12 @ 19:18:11
URL: http://cirkusannaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Men gud så söta ni är! Finaste killen och finaste tjejen! Pussar & kramar från Anna

2008-10-15 @ 13:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0