I en svunnen tid...

Råkade hitta ett formulär som tydligt beskriver min relation till fröken Andersén och samtidigt representerar en period i mitt liv innan jag träffade mannen som fride samt gjorde mig på smällen... Det känns som obegripligt längesedan fastän jag tror att det är ganska nyss. Miss Andersén herself är för den delen ganska skyldig till mitt nuvarande tillstånd då det var hon, i egen hög person, som släpade mig ut i Karlstadnatten den där kvällen i Juli.



1. Mitt namn:
Jenny Banan

2. Var möttes vi första gången? På fyllan-I dimman

3. Vad tror du mitt andranamn är?Maria? Eller Banan

4. Hur länge har du känt mig?På fyllan: hela livet. Nyktert:kanske nåt år

5. Hur väl känner du mig?På fyllan: min bästa vän. Nyktert:Inte jätteväl.

6. Röker jag?På fyllan

7. Tror jag på gud?På fyllan

8. När du såg mig, vad var ditt första intryck?Fan va full hon är. Gött mos.

9. Min ålder?På fyllan:14 Nyktert:25?

10. Födelsedag?På fyllan: varje dag. Nyktert:vet ej, sommarkatt?

11. Hårfärg?På fyllan:rödvinsrött Nyktert:brun

12. Ögonfärg?På fyllan:rödsprängt Nyktert:Blå?

13. Har jag några syskon?På fyllan:Tvärånasystrar. Nyktert:jo, det har du oxå.

14. Nämn en av mina dåliga sidor. Fyllan

15. Vad är en av mina favoritsysselsättningar? Fylla

16. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på? Fyllemusik

17. Vad är min bästa sida?Fyllan

18. Är jag blyg eller framåt?Full

19. Skulle du kalla mig rolig?Packad

20. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler?När du är askalas? Rebell

21. Några speciella talanger?Kan fort bli full.

22. Vilken är min favoritfärg?Ölguldigt, rödvinsrött och grön curaco

23. Vilket är ditt bästa minne med mig?Jag minns aldrig särskilt mycket när jag umgåtts med dig.

24. När kommer vi ses nästa gång tror du. På fyllan

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahahahahaha

2008-10-25 @ 18:13:04
URL: http://jennyandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0