Gravidstatus


*Tre kilos viktökning under sista fem veckorna.
*Alla kilon hamnade i brösten som för övrigt gör väldigt ont.
*Fördel: Kameran används flitigt till bodyshots innan magen också börjar växa.
*Ett och ett halvt glas champange ger en berusning som i vanliga fall skulle kräva en och en halv vinare.

Annars måste jag säga att allt är som vanligt.

Jag har just kommit hem från jobbet där vår käre velourpojke avtackades med tårta och bubbel och sändes iväg ut på villfarelse i stora världen. Första anhalt Thailand om jag förstod allt rätt. Han kommer nog klara sig utmärkt!

Nu stundar ännu en lågbudget helg för maken och mig. Saknaden efter katten är inte speciellt stor. Jag övergav kärleken till den i samma stund som den använde min soffa som klösbräda. Undrar om det blir samma sak med lilla barnet?! Fast dom har väl inte så långa klor iofs. //Anna

Kommentarer
Postat av: Magnus

Är det Patriks avkomma vi talar om så kan du nog räkna med både klor, horn och klövar (möjligen även svans).





(Ledsen Patrik, men jag kunde verkligen inte låta bli. Jag ska försöka hålla lite högre nivå härdanefter.)

2008-10-31 @ 22:02:28
Postat av: Anna

Tror du att jag är tvungen att ta en diskussion om den inte har det??

2008-10-31 @ 22:20:03
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Magnus

Det kan fortfarande finnas möjlighet att identifiera det genetiska arvet genom att analysera eventuell päls på armar och rygg, men saknas även detta så får du nog ställa in dig på att ett faderskapstest kan bli nödvändigt.

2008-11-01 @ 19:23:50
Postat av: Magnus

Möjligheten finns fortfarande att identifiera släktskapet genom en analys av pälsen på barnets/djurets armar och rygg, men saknas även sådan så har du nog ett faderskapstest att se fram emot...

2008-11-01 @ 20:10:50
Postat av: Magnus

Er blogg lever ett eget liv... mystiskt...

2008-11-01 @ 21:07:38
Postat av: Anna

Aj, faen då. Bör jag bli orolig nu?

2008-11-01 @ 22:46:33
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Magnus

Nejnej, du bör ha varit orolig länge...

2008-11-02 @ 18:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0