Fruktansvärda verklighet.

Vi gör det officiellt nu... Vi har kommit varandra ALDELES för nära nu. Jag är jätteBAJSNÖDIG och han med. Vi kommer ihop oss om vem som ska gå först. Hans luktar så illa. "Ja, BAJS" bedyrar han. Jag var för vek... Nu sitter jag, fortfarande obeskrivligt nödig och väntar på att gå in i rummet där jag vet vad han precis gjort.

Min gräns däremot går vid att ha dörren öppen. Och ja, jag har faktiskt gränser. Och dessa ruckas det inte på. Fan då, jag måste verkligen...... NU.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet, bygg ett UTE dass till brorsan,

då löser ni lukt och vänte-problemen ;-D

Ja, jag vet, jag ÄR smart...

2008-10-11 @ 09:49:57
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

Väldigt smart, men jag tror det är bäst att hon vänjer sig, jag kommer att bajsa fler gånger.

2008-10-11 @ 09:59:23
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0