Fortfarande solo

Idag har livet känts så där roligt igen. Har inte pratat irl med någon alls, har däremot vart ute och gått i en timme samt bytt till vinterdäck på Volvon. Men ska tydligen vara ute så mycket man kan när det är vinter och liknande här. Sen har jag gjort sånt där som jag tror att min fru blir glad över, som att diska och tvätta. Skulle ha bakat men hey, jag är bara en man.

Har blivit utsatt för viss lobbying då det tydligen är en sittning på MDH nästa vecka. Är galet sugen kan jag bara säga till er som läser det här, MEN, jag har fan inte stålars till sådana dumheter och soppa är dyrt. Men innan jul ska jag försöka ta mig samman och uppsöka eder.

I morgon kommer Anna hem och innan dess måste jag byta däck på BMW'n, fan det är inte bara glitter och glamour att ha två bilar/Patrik

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag hade en massa fina idéer om hur du skulle kunna ta dig ner hit men du bara dissade dem ju!

2008-10-28 @ 21:46:12
URL: http://amatorerna.blogg.se/
Postat av: Patrik

Lotta om du skalar bort alla ideer som är olagliga. Hur många är det kvar då? Tror ändå på en stödgala för mig.

2008-10-28 @ 22:15:22
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nu förstår jag inte, vad är det för olagligt i att kapa ett plan? Funkar inte stödgalan kan du ju alltid prova att lifta. Glöm inte batongen och köttyxan för säkerhetsskull.

2008-10-29 @ 15:39:01
URL: http://amatorerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0