Fortfarande in löv



Lite konstnärligt ljussatt, ELLER så är kameramobilen inte den bästa att ta kort med.

Jobb idag för mig, + jobbsök, jag sökte tre jobb bara i går så det här ska nog ge sig. Men enligt vissa källor så lär det vara enklare att få jobb söder om Huddik, få se hur länge vi håller ut. Frugan ska till tandläkaren i dag, hon har tuggat sönder en tand och det lär kosta fläsk att få henne i gott skick igen. FAN där rök budgeten den här månaden, men jag har svarta bältet i att klara mig på ingenting alls efter 4,5 år som student.

Vidare drar det ihop sig till den stora festen på lördag. Jag är engagerad som hovfotograf och kommer givetvis att vara fab som sådan. Till min stora gläde så skall Anna inte dricka något pga ryggvärk och tabletter, detta medför att jag nog kommer att sno mig en gratis fylla. Mycket smart gjort kan man tycka/Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0