Den där tisdagen i slutet av okt,

Tanten (ja, jag kallar henne så för att hon är så långt borta och då känner jag mig trygg) är ju i Sundsvall och leker byggboss med sina favvovänner. Själv letar jag som vanligt efter det där jobbet som betalar sig bra och har stor frihet samt mycket ledighet. Det finns givetvis bara i mitt paralella universum ännu men håll med om att det låter bra. Eftersom vintern har fått för sig att komma hit idag, åtminstonde kylan så MÅSTE jag väl byta däck på iaf en av bilarna. Sen är det ju det där vanliga med disk och tvätt, shit! Att vara hemma man är inte fullt så glamoröst som i reklamen. Snackade lite med mina Stockholmskontakter nyss, en av dom hämtade upp sin gamla mor och den andra åker till Indien ikväll. Olika liv, samma värld. Återkommer med fördjupningar om världsläget under dagen/Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0