Dans å hamburgare

Jag jobbade idag, vilket nedelag för akademikern. Men det var ok, vår adoptivdotter var där och såg till att mina misstag inte syntes för mycket. Sen kom frugan och hämtade mig precis när jag tyckte att det började bli för mycket. Väl hemma så gick vi på långpromenad å sen hamnade jag i köket där jag mekade hamburgare till oss. Anna hällde i sig en jävla massa vin (två glas minst) och sen ville hon, yepp ni gissade rätt. Hon ville dansa, så nu har vi buggat i vårt underdimenssionerade kök men den stora festen är en vecka ifrån oss så vi måste tydligen öva. Hon är väldigt duktig så det lär inte bli några problem, och jag dansar dessutom mycket bättre när jag är full så inget lär gå fel på den stora dagen./Patrik

Kommentarer
Postat av: Anna

God Morgon ;-)

Här regnar det och blåser som faan.

Det blir en dag till i soffan

med Dr House för mig...

Vad ska ni göra för kul?

Ren safari?

2008-10-05 @ 09:54:00
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0