Bönder

Jag tar vid där min fru slutade, som gamal bugrergeneral så får jag panik när det står 4-5 personal och snackar med varandra i köket i slafisga uniformer när restaurangen ser förjävlig ut och man får vänta på maten FÖR länge. Obra, kan det vara så att ett framgångsrecept som Mc Donalds inte fungerar norr om Dalälven. Vi har vart där en gång tidigare och då var det precis samma sak!!

Har ju arbetat idag, gick vällan bra men frågan är hur bra det gick?! ska tuffa på samma sak imorgon igen så efter det så lär jag ta tag i det här med jobbsökandet. Jag är ju trots allt fantastisk/Patrik

Kommentarer
Postat av: Tväråna

Tror oxå att du är fantastisk, men ditt undermedvetna (ditt eget, alltså inte Anna) säger dig att du hellre vill ha ett jobb söder om Hundsvall, därmed gör du inte 100%. :)

2008-10-07 @ 22:25:19
URL: http://tvaeraana.blogg.se/
Postat av: Patrik

Så måste det vara, men vad gör man åt det?

2008-10-08 @ 08:25:39
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0