Vi är utmanade

Till våra vänner (släktingar) Jamilla och Lotta som båda två har utmanat oss säger vi - Nej tack! Ni slipper läsa om det. Däremot kanske vi hittar på egna utmaningar men det lär dröja pga det är söndag och då chillar.

Vi har har galet höstigt väder här i dag, 5 plus och tät dimma samt regn. Anna och jag har funderat och snackat lite om självmord men vi kunde inte enas om metod så vi gled över på hur man skulle kunna ta livet av någon på bästa sätt. Vi kom fram till att det beror på motiv.

Nu väntar varma mackor i soffan vilket passar mig utmärkt då jag ännu inte känner mig 100%. Återkommer senare med barnuppfostrantips som jag fick för länge sedan/Patrik

Kommentarer
Postat av: Tväråna

Nej, jag förstod ju egentligen att ni aldrig skulle gå emot era principer och göra något så mainstream som töntiga bloggutmaningar. :-P Ses snart!

2008-11-09 @ 16:52:38
URL: http://tvaeraana.blogg.se/
Postat av: Anna

Barnuppfostringstips, finns bara två; HOT & MUTOR!



Så nu vet ni, de som säger annat ljuger..

2008-11-09 @ 17:38:26
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Stefan

Uppfostran kan också ske med Hot, kontroll och bestraffning. Det blir billigare så.

2008-11-10 @ 15:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0