Vakt stavas VAGT!

På fredag ska jag träffa företrädare för min gamla firma fast häruppe. Inte direkt en fullträff för vad som är önskvärt men en stor fullträff om man kommer igång och tjänar pengar. Efter en vägbeskrivning som skulle få Bananflugan att skämmas så vet jag nu på ett ungefär vart jag ska på fredag kl 1000.

Nu står min tillvaro och vippar. Antagligen röjer jag upp här hemma eller så åker jag för andra gången idag ut och försöker komma in på ett gym någonstanas. Har kollat på nätet nu och det sista jag hittade verkade lovande. Det hela beror lite på vart min ärade fru begfinner sig och när hon ämnar dyka upp. Jag får ju stryk om det ser ut som det gjorde i morse när hon kommer hem. Och jag vill inte ljuga för alla jag träffar igen och hävda det där med att jag ramlade. Sen ser det så konstigt ut med solglasögon i november här uppe, Mm rådlös/Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0