Tandläkarfredag

På fredagar brukar vi gå till tandläkaren, så även denna fredag. Den här gången var det mans tur att vara åskådare. Doktorn började med att säga - den här gången tar vi utan bedövning. Mitt stöd här i livet log stort och läste vidare i sin biltidning.  Så istället för att köpa kläder till min kropp i förvandling så väljer jag att lägga dom på min mun i förfall.

Nu måste jag ner och rädda världen på en av butikerna här sen tänker jag städa och hänga tvätt, inte för att jag vill utan för att jag tydligen har lovat.

//Anna

Kommentarer
Postat av: Tväråna

Varför lägger du kläder på din mun i förfall?

2008-11-14 @ 15:13:24
URL: http://tvaeraana.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tyckte att det skulle smaka bra helt enkelt.

Jag är lite full.

2008-11-14 @ 15:53:10
Postat av: Tesse

ÄnaBänäna... Eftersom det nu är vinterväglag och det växer något oknytt i din förvandlade kropp rekommenderar jag att du letar nytt jobb som gör att du kan köpa gammtants broddar till skorna och promenera säkert till nytt inkomstbringande ställe. Jag förbjuder dig att hädanefter framföra annat fordon än kundvagn. Overandout.

2008-11-14 @ 15:59:48
Postat av: Anna

Tesse: Jag gillar lite att du känner mig. Gammtantsbroddar är välkomna!

2008-11-14 @ 16:11:01
Postat av: Tesse

Numera känner jag dig endast genom bloggen så jag drog en vild cnansning på att du inte blivit säkrare bakom ratten. Tydligen en fullträff:)

2008-11-14 @ 16:45:10
Postat av: Anna

Såklart.

2008-11-14 @ 17:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0