Sökområde

Helgens bravader dvs soffsittning med den illamående frun ledde till att vi snackde lite om framtiden. Sagt och gjort, jag avbryter nu mitt jobbsökande i alla norrländska städer förutom Umeå. Däremot så fortsätter jag att söka jobb i Västmanland samt i Värmland. Av dessa två så hoppas vi väl mest på den sistnämda. Så om våra kontakter där (svärmor och svägerska) hittar några fina jobb åt oss där kan dom väl höra av sig.

Jag kan ha utlovat att jag skulle sökt två jobb i går, nu vart det ju inte så pga annledning. MEN idag så hoppas jag att folk har haft vett nog att söka en beteendevetare med ambitioner.

Förövrigt så är frugan i Skellefteå under dagen och utanför har våren kommit??!! (konstigt, ja vet) Själv ska jag söka jobb i någon timme för att sen dra ner på stan och leta rätt på en träningsfacilitet värdig mig/Patrik

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh yes. och Ica-kort is the shit. Men måste väll erkänna att det blir willys en hel del också..jag envisas att det är billigare..fats maxi vinner oftast pga fräshare..

2008-11-04 @ 11:29:12
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0