Sjyssta brön



Rollen som man i detta hushåll innefattar även baking, här är mina alster från igår på jäsning. Har ingen aning om hur de smakar dock för jag frös in dom nästa på en gång. Men eftersom jag gjorde dom så lär dom ju vara fantastiskkt goda.

Denna dag tänker jag som vanligt viga åt det där med arbetssökandet. Sen har min dyra fru och jag kommit fram till att jag får börja träna fast vi inte har råd. Vi får helt enkelt trolla. Jag blir ju tydligen inte så harmonisk av att sitta ensam här dom veckorna hon är borta så jag behöver nägonting att göra, och vad kan då vara bättre än av stärka min späda pojkkropp. Målet idag är att söka två jobb minst. Sen börjar det bli dags för dom där jag var på intervjuv hos att höra av sig, det har snart gått en månad. Mmm det drar ihop sig som flickan sa/Patrik

Kommentarer
Postat av: Anonym

Patrik, jag känner så igen mig i din dag! Baka är grejjen! Även koka egen sylt och diverse storkok. Riktiga Umeå hemmafruar vi är! (såg eran blogg via Jamilla...)

2008-11-03 @ 20:10:11
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0