Rull... eh. rullkött?

Vi åt kanske den godast middagen som någon har ätit. Trasselstackspäron och fläskbaugette i egen sås. Problemet är att jag ville tillaga det på norrländskt vis och därigenom få döpa det till "rulle någonting". Detta sket sig med stora mått så jag sträcker nu ut min hand och delar av armen i ett försöka att få er kära lyssnare att komma på vad det borde heta.

Detta är min sista helg i frihet på måndag börjar jobbandet och sen tre helger framöver har vi våra späda stjärtar fulla med aktiviteter. Helgerna kommer att spenderas så som förljer:
- Vallsta
- Karlstad
- Stockholm

Vi kommer mao att bli ännu mer beresta, najs. Nu väntar övningen "DVD-kväll", denna övning kommer att genomföras i halvklätt tillstånd i eller invid soffan/Patrik

Kommentarer
Postat av: Anna

Tänkte bara upplya er om att ni verkar ha glömt den där "Västerås"-punkten på listan. Himla lätt hänt sånt där, men nu har ni ju koll på det.

/Uppmärksam läsare

2008-11-15 @ 00:53:58
URL: http://amatorerna.blogg.se/
Postat av: Anna

Goooooood Morgon!

2008-11-15 @ 10:06:29
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Patrik

Vi tackar för korrigeringen där Anna, men Aros ligger ju liksom i mitten av allt serru så inget är omöjligt.

2008-11-15 @ 10:41:31
Postat av: Tväråna

Tjoho!! Snart snart snart snart kommer ni och leker med mig!! (Och P får massa avec)

2008-11-15 @ 13:12:36
URL: http://tvaeraana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0