Lördagsmys med Söndagsmannen

Söndagsmannen ringde och bjöd in det lyckliga paret på tacokväll med filmvisning samt godisfrossa. Hans argument  för inbjudan var att vi var de människor han antog inte skulle dricka sprit ikväll. Fast jag tror mer att han gillar oss och att det var därför vi fick hälsa på. Två timmar in i kvällen befann jag mig i fjärde månaden av min graviditet. Patrik och Söndagsmannen hävdade dock att det kunde bero på det halvkilo godis jag tryckt i min kropp. Då jag numer inte heller är speciellt van vid socker i dessa mängder blev jag nästan berusad även. Fin kväll iallafall. Vi lämnade herrn med lyckönskningar till hans kommande projekt att behöva bygga ett 15 000 liters akvarium till sina hundra fiskyngel.

Nu är det snart kväll men först ska vi pröva oss på att se klart filmen som hackade och behövde bytas mot en ny.
På övervåningen håller grannarna halloweenfest och vi hoppas på utgång för dom snart.
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0