Jag älskar mitt meningslösa liv-för det är mitt liv.

Jahapp.
Dagen:
-Besök på MVC-alla världen utmärkta och jag är ung, frisk, stark och vacker (det sa faktiskt barnmorskan och dom har ju ALLTID rätt).
-Jobb och telefonväkteri på butiken.
-Beslutsfattande av värdigt färdmedel i svartaste norrbotten inför imorgon. Volvon har extraljus, då ser jag renarna bättre.
-Fika med mammalediga BC:n i Umeå. Se där, nu börjas det umgås med småbarnsföräldrar också. Poäng? Mkt trevligt iaf.

Barnmorskan var mycket pedagogisk och svarade PK på alla frågor. Underströk som alla andra att en graviditet inte är ett sjukdomstillstånd. Vafan, är det verkligen någon som tror det? Jamen, försäkringskassan måste väl trycka lite på det förstås.

Nu ska vi vardaga oss lite, korvstroganoff och maratonhängning av tvätt. Jag borde någonstans låta påskina att vi är kreativa och spännande och fartfyllda. Men det vet ni väl redan?

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0