Detta är då Kalix



Klockan var väl kring 1600 tiden då jag rullade in i city. Tog detta kort på huvudgatan, det hade redan vart mörkt i 1,5 timme. Sen hälsade jag på två kollegor till Anna, käkade en baugette och åkte hem. 70 mil i snö och mörker, men vad gör man inte för den man älskar (usch, jag kan vara söt tydligen). Nu får inte jag blogga mer för Anna ville så gärna göra det och vem är jag att stå emot.

Btw: Hämtade mitt schema på butiken idag, vart en hel del 3 timmarpass men även lite mera vissa dagar. Ska jobba där fram tills jul. Och då ringer dom från det där andra jobbet och sägar att jag får provjobba där om jag vill!!!!   Så nu har jag två jobb/Patrik

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Dressmann?



Och du, genus är visst najs! :P

2008-11-14 @ 20:00:50
URL: http://jamilllas.blogg.se/
Postat av: Patrik

Yepp, du gissade rätt!! Och NEJ Jamilla, genus är inte najs....Det kan det omöjligt vara då det går ut på att allt är mitt fel.

2008-11-14 @ 20:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0