Den där sömnen

Det var tydligen någon som smög sig in här när jag låg i soffan och studerade rörliga bilder. Denna någon talade vackert till mig alternativt hällde i min stora mängder brännvin för jag somnade iaf. Och vaknade lågt senare, men nu har jag kollat efter jobb i Värmland (som begärt) där kunde man få jobba som svarvare eller vad det hette nu. Utöver det så ringde dom från jobbet som ska skulle till i morgon och sköt upp det mötet tills på onsdag!! Ännu en vecka till i ovisshet mao. Det suger stort, nu kanske arbetsgivarnas erbjudande krockar, hade varit skönt att ha träffat den ena parten den här veckan. Nä nu ska jag keka lunch och sen måste jag ner till gymmet. I kväll ska jag sörja att jag inte är på sittning med min gamla förening det får helt enkelt bli en annan gång. MEN det måste ske innan jul, för det kan jag ha lovat/Patrik

Kommentarer
Postat av: Anna

Återigen, Lilla Sommarfesten!

Eller ja, jag är inte alltför kinkig, så blir det tidigare tänker jag ju inte klaga. ;)

2008-11-06 @ 23:22:51
URL: http://amatorerna.blogg.se/
Postat av: Patrik

Fint av dig, men jag är ändå lite rädd att du kommer att skälla på mig när jag kommer dit.

2008-11-07 @ 11:04:00
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0