Carpe diem

Då har vi (fniss) fångat dagen (fniss). Hur som helst, vi har städat, eller iaf lilla frugan. Annars har vi mest ätit och fantiserat om framtiden. Vi kom fram till att vi ikväll ska fika hos AnABanAnA sen hyra film och hämta upp min gamla kompis.

Ärligt talat, det finns inte så mycket att säga om den här dagen, det regnar. Jag är besviken på den norrländska vintern, känns lite som om jag är hitlurad på felaktiga grunder. Jag är ju här för snön, mest. Dages citat av min kära fru: - men! vad lång du är!  Hade ändelsen varit en annan där så hade det kännts bättre.

Återkommer under dagen med lite bilder får vårt MSYIGA liv!!!/Patrik

Kommentarer
Postat av: Tväråna

Ni är härmed utmanade. Var och en för sig, tack.

2008-11-09 @ 10:36:59
URL: http://tvaeraana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0