Back again

Så fort frugan åker bort så ramlar jag tillbaks till gamla rutiner. Har skrämt 2 småtjejer som funderade på att snatta samt köpt färdigmat (plinglåda för er som kan språket).

Har alltså jobbat idag, gick grymt bra, tycker jag iaf. Har bra folk att jobba med och en fin arbetsplats. Om sen bara lönen kommer in med en viss regelbundenhet så är jag nöjd med det. Tre timmar om dagen lär dock inte medföra att jag blir den rikaste mannen i byggden men ändå. Vi började dagen med att vinterrusta Volvon, den är nu frostskyddad ner till -43. Behövs det mer frostskydd än så så flyttar jag, bytte torkarblad och fyllde i K-sprit (det är en förgasarmotor). Anna tittade på vädret och sen så tog hon Drivan till Östersund, BMW i all ära men nu är det vinter och då åker man 740.

Får se vika tokigheter som kvällen bjuder på, lutar åt TV och jobbsök på nätet men vem vet. Om det vill sig riktigt illa så kanske man somnar i soffan, jag är ju så tokig/Patrik 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jadu..det är inte precis så jobbannonserna trängs på platsbanken nuförtiden...

2008-11-18 @ 17:21:11
URL: http://leeilas.blogg.se/
Postat av: Jamilla

Vasastan Patrik, Vasastan. Det är mysigheternas mekka ju.

2008-11-18 @ 17:45:38
URL: http://jamilllas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jamilla, du är förvirrad,...:-)

2008-11-18 @ 18:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0